dinsdag 3 april 2012

4 april Calzadilla la Cueza - Bercianos del Real Camino

32, 7 km gewandeld

Vanochtend begon het rond 7 uur onrustig te worden op de slaapkamer.
Iedereen was met zijn hoofdlampjes bezig..
Allewekkers gingen af.
Het licht ging aan.
Hola
Goedemorgen

Om even de gang erin te zetten als enige Nederlander

Om 7.30 had iedereen zijn spullen gepakt en de slaapkamer verlaten.
Op weg naar de Albergue waar we gisteren gegeten hadden en nu ontbijt hebben om 7.30 uur.

Het restaurant/Hostel (boven) en
de Auberque in Calzadila la Cueze

Tijdens het ontbijt heb ik even aan de weblog kunnen werken.
Vervolgens vertrokken.
En de richting was goed aangegeven.


pelgrim Volker uit de omgeving van Hamburg stopt even voor Terradillos de los T.
Hij heeft met de meisjes uit Leipzig over mij gesproken.
Gisteren had ik Volker tijdens het eten ontmoet in Carrion los Condes.

Liesbeth en Elly maken een praatje met een fietspelgrim.







Liesbeth en Elly/ moeder en dochter waar ik een stukje mee samengelopen heb.
Komen uit de buurt van St migestel


bernardo uit Santander
is pelgrim die van medina naar burgos liep en al 23 dagen onderweg was
Ik kwam hem als het ware tegemoet omdat hij de verkeerde kant opliep om naar Santiago te gaan.



Even in Sahagun gegeten


De camino langs een rustige weg
De snelweg heeft het verkeer overgenomen

Een stukje mierenspoor dwars over de camino




Er komt regen aan.
Het laatste uurtje naar bercianos lichte regenval.


Raul (Es) en Jose uit Equador
voetballers uit barcelona.
Jose speelt in het Jupiter elftal en
had een bal meegenomen op zijn fietscamino.
bij de albergue van bercianos del real camino


Het avondeten in de Alberge bij Kelvin (iers)
en Jesus


Kevin en Jesus (zonder Christus)
met de pañ vol aardappelsoep met worst

Het produkt uit de pan

Twee Franse pelgrims die tegenover mij zaten.
en er werd veel gefotografeerd.


Na het eten ben ik als een blok in slaap gevallen om de volgende morgen weer fris om 6 uur op te staan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten