donderdag 5 april 2012

5 maart Bercianos del Real Camino - Villarente

Vandaag 34 km gelopen.
Vanochtend had ik miezerweer
Ging toch snel voorbij omdat ik veel gelopen heb met Hans uit Andijk.
Hij kende de restaurants van de meijers in Andijk
En hij heeft een site
http://www.hanskelder.nl/
leuk om zijn gelopen tochten te zien en zijn planningen.

Daarnaast bleek hans een hele brede belangstelling en vakkennis van pc´s te hebben.
Dus de 15 km die we samen gelopen hebben, daar vloog de tijd van om.

Vandaag zit ik achter een pc met hoofdletter problemen vandaar...

Het opstaan begon bij sommigen met  het lezen van de sms-berichten

Het ontbijt



canadesche maren met bask Ashok aan het ontbijt
al goed wakker en warm gekleed


even een deuntje van Ashok


Jacques (It) wordt door Kelvin in zijn regenjas gehesen terwijl het nog niet regende.
Na 8 km koffie gedronken met Hans.
Vervolgens komt er 12 km geen restaurant bar oid.
Na 12 km het dorpje mansilla de las mulas
St Jacques in mansilla de las mulas


Onder het beeld schrijft een Spaanjaard zijn adres op voor een foto van hem

paulino Consero Vrdiaes

Laura de hostes in de Albergue van mansilla de las mulas
Waar ik een stempel voor mijn credental kreeg en waar ik kaarten en postzegels kocht.


Her irrigatiesysteem stroomt over door de gevallen regen.



Het goed doorstromende water.



bijna op de plaats van bestemming







bernhard uit Carcassonne

De eettafel klaar voor het eten om 19.00 uur.
op de achter grond staat Serge uit Barcelona.
Ik nam soep terwijl ik later zag dat de salade mixte beter was.
Vervolgens kuip met friet. Halve kip met weinig friet.
Ik vroeg een klein beetje spagetti maar kreeg een supergroot portie voor 5 euro.
Voortaan eerst de prijs vragen.
Erna vervolgens een sinasappel als dessert.

Na nog wat websitewerk ben ik vrij snel gaan slapen.
Geen pogingen gedaan om midden in de nacht te internetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten