donderdag 16 mei 2013

26 april Bordeaux-Dordrecht per trein


Om 9 uur in de Rue Malbec ontbeten en om 9.45 uur
uitgezwaaid door Tineke
vervolgens naar St Jean,
gelopen waar  ik de trein naar Lille heb genomen.
 
 
Per abuis zat ik bijna in een trein naar Parijs, deze stond op het eerste perron, terwijl ik
 op perron 12 moest zijn, dit is juist het laatste perron.
(Gewoon naar het eerste perron van het station gelopen,
 waar op dat moment een tgv naar Parijs stond.)
 
Een stokroos, op weg naar het station
 
 
 
 
perron 01 voor de tgv naar Parijs
perron 12 voor de tgv naar Lille
 
 
 
 

Een foto uit de trein bij het verlaten van Bordeaux.

De treinreis naar Lille verliep goed.
In Lille heb ik een treinkaartjes Brussel - Dordrecht gekocht.
De Eurostar trein kwam te laat in Brussel aan waardoor ik vertraging opliep in Brussel en vervolgens bleef de trein naar Antwerpen een klein uur voor Antwerpen staan omdat  het stration van Antwerpen was ontruimd.(Bommelding)
Via allelei communicatieapparatuur waren daar de reizigers snel van op de hoogte.
Uiteindelijk stopte de trein in Bergum en ben ik met de tram naar Antwerpen Centraal gereisd,
waar vervolgens het station weer net geopend werd en er al redelijk spoedig een trein naar Dordrecht vertrok.

Bij het station werd ik door Jenneke opgehaald.



 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten